Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

29. 9. 2012.

Beskućniku je svaka večera, tajna večera...


     

      Danas sam video Deda Mraza. Imao je odrpano odelo i preturao nešto po kontejneru. Poznao sam ga samo po beloj bradi.
      Beskućniku je svaka večera, tajna večera...
      Bacajte što više korisnih stvari u kontejnere. Ima mnogo više onih, kojima to nešto treba mnogo više, nego vama!
      Pomislite samo, on bi lako mogao da se snadje na vašem mestu, ali, kako bi ste se vi snašli na njegovom?
      Sunovrat obično započne onog trenutka kad shvatiš da si se probudio u oblacima.
      Kad na nizbrdici zaključiš da ti je nestalo goriva, kočnice otkazale, i točkovi krenuli nizbrdo, možeš samo da nišaniš put i nadaš se čudu! Ništa mi ne vredi što je ceo predjen put iza mene bio srećan i idiličan, kad će zaustavljanje biti nesrećno i bolno.
      Mlad sam, naučiću. Zreo sam, shvatiću. Iskusan sam, zaboraviću...
      Oprostite budali. On obično ne zna šta radi.
      






Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...