Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

20. 9. 2012.

Ja sam mešanac, pola čovek, a pola džukela!


      


      Sakupljam kučiće lutalice i hranim ih dok ne postanu velike džukele.
      Nemam s kim ni da se, kao čovek, posvadjam...
      Nekad sam tako bezobrazan, sirov i brutalan, to nisam ja, ali to me opušta...
      Kad pričam o tamo njima, odjednom sam pun rdje i otrova! Neću o njima, bojim se, neću sav otrov izbaciti, ostaće ga u meni, otrovaću nevine.
      Nećemo o politici. Politika je kurva. Kurve pošteno rade za svoj dinar. Političari su pošteni... Ma, jesam li rekao, nećemo o politici!
      Nije moje da mislim, ima ko je plaćen da misli za mene... Kad sledeći put budem otvorio usta, biće to zato što mi se zeva, a ne zato što mi se priča šta mislim...
      Zašto ja jedini da uvek ispadnem lud i ofiram šta mislim?!
      Hiljadu puta sam naglas rekao šta sam mislio... Nije vredelo... Od sada ću samo glasno da odćutim!
      Postoje reči koje samo bockaju, i one koje probadaju, a postoje i neke koje ubijaju!
      Moja inspiracija dolazi iz jaja, polupanih, a nemućenih, na oko...
      Sto ću zala učiniti. Prevariću. Krašću. Slagaću. Tebi neću!
      Ako si ti kraljica trotoara, ja sam kralj asfalta.
      Zaista su retki ti trenuci... kad mogu reći za sebe da mislim kako sam pametan! Ni ovo nije taj trenutak...
      Pametan postajem iz inata! Kad mi neko, a da to nisam ja, kaže da sam glup!
      A to da ja negiram nekim individuama i samo postojanje ljudske inteligencije, čista je podmetačina, ali, to je tačno!
      Paradigma čovekovog razvoja od majmuna ka ne-majmunu, je biti lenj u radu a vredan u izmišljanju.
      Umreću. To je loša vest. Dobra je, da zbog prepucavanja oko nadležnosti božje ili djavolove birokratije, mesto i vreme još nisu utvrdjeni.
      Kad naučiš živeti sam, pokrivaš plaštom oholosti i nadmoći samoću u sebi. Svet gledaš iz staklene kugle, i ćutnjom se braniš od predatora...
      Nekad volim kad sam sam. Danas ne...
      Kuvam neki bućkuriš iz kesice u šerpi, je li neko za finu večeru sa mnom, uz sveće?
















Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...