Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

6. 5. 2013.

Prodajem prazne rakijske flaše




&

- Komšija, što prolaziš pored prodavnice kao pored groblja, svrati bre na pivo!
- Joj komšija, uhvatio si me u nezgodnom momentu, trezan sam, morao bih prvo da omlatim bar pola gajbe, da bih te mogao slušati!


&

- Komšija, hajde popij rakiju, crveno je slovo, valja se!
- Ako se valja, može i dve!
- Kume, svrati na vino, znaš kakvo imam, a i valja se!
- E, pa kume, kako da odbijem, kad se valja!
- Kolega, da drmnemo mi po koje pivo, svetac je, valja se?
- Pa kako, moramo bar po koje, kad se valja...
- Joj crni mužu, gde si bio ceo dan, i šta radiš tu u kanalu?
- Ćuti ženo... Valjam se...

&

Pita me danas jedan pijanac, jesam li sreo u životu veću budalu od njega? Kažem, jesam, i čovek se naljuti...

Kažeš da si boem, a piješ ispred prodavnice?

Samo litra vinjaka i litra pelinkovca, a nas četvorica?!

Imam ja rešenja, ali ne pasuju mojim problemima...

Prodajem pamet, malo korišćena.

Prodajem prazne rakijske flaše.

Kad pomešam rakiju i noć, razbijem taj talog sećanja u mehuriće...





Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...