Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

19. 5. 2013.

Ako me neko negde sretne, neka mi pokaže put do kuće…



Prolaze dani… Nekad imam osećaj da sam ih mnoge i  prespavao.

Ipak, ne žalim. Sad sam se probudio.

Poslednje  godine proveo sam na životnoj ekskurziji, upoznajući nove gradove, nove ljude, nove izazove.

O tim gradovima svedoče mi slike iz mobilnog telefona. Smestio sam ih u folder na hard disku lap topa, i ponekad se setim, pa ih gledam…

Te slike podsete me na ljude koje sam tamo upoznao. Mnogi od njih sad postoje samo na tim slikama, i u imeniku mobilnog telefona, počev od slova “A”, Aćim, Armen, Aca, Auu Mile, Ana, Andrija, Aleksa… i tako redom, do poslednjeg slova abecede.

Većinu tih telefonskih brojeva više ni ne zovem. Ali, neću ni da ih izbrišem! Podsećaju me na mnoge doživljaje, lepe i ružne, na radosti i tuge, sreće i nesreće…

Ja sam izbeglica, pored sopstvene kuće.

U moje selo ne vraćam se često… Ali, kad dodjem, tad mi je prilika da sednem u kafanu na centru, uzmem telefon i pozovem sve moje prijatelje kojih se setim, da se tu nadjemo, popijemo piće, popričamo, prisetimo se starih, dobrih vremena…

Oni, kako ko može i kad može, dolaze, a ja ih dočekujem i ispraćam, i dok ne ostanem poslednji gost u kafani, obavezno se i napijem.

Ako sam vas nečim uvredio, ne zamerite. Ako ste me povredili, ne zameram… Došao sam da se sa svima pomirim.

Danas sam bio u mom selu. Otišao sam kod mog druga, da ga vidim, nisam ga video odavno… Nisam ni sad. Radio je… Ali, video sam mu sina, ima deset meseci i već dva zuba, cupka na svojim nogicama, držeći se za kauč, i priča: “Ba, buuu… pffff… ade… tata!...” Moj drug je srećan čovek. Ima za koga raditi.

Majka me stalno zove, sine, šta ćeš tamo u belom svetu, vrati se kući…

Ne znam zašto se ne vraćam? Jebemliga, valjda navika…

Ja sam, ipak, samo klovn… Kad mi se plače, ja se smejem.

Ja sam gavran, raširim krila, vinem se u nebo i čekam gde će me vetar odneti…

Ja sam gastarbajter na privremenom radu u Beogradu.

Ako me neko negde sretne, neka mi pokaže put do kuće…





Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...