Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

4. 4. 2013.

Na kauču bez psihijatra

Kad otvorim fejsbuk, on me pita o čemu razmišljam? To me podseća na psihijatra iz američkih filmova. Kauč je tu, ja sam tu, a on ćuti i čeka...
Je li treba da počnem priču od toga šta sam danas pio, ili da se odmah vratim u rano detinjstvo?
Jebemliga, davno je to bilo, i priča sigurno nije baš toliko zanimljiva, da odmah kažem da nisam muštrao male životinje… Sećam se da sam se klikerao i sa drugarima menjao sličice fudbalera...
Pored toga, djački džeparac nisam trošio na doručak, nego skupljao za singl i LP ploče... Znate, to su one okrule crne plastike sa rupom u sredini.
Nekad se devojkama govorilo: Idemo kod mene da slušamo ploče, a danas, pošalji mi zahtev za prijateljstvo.
Pre nekoliko godina pitao me sinovac, čiko šta ti je ono? Kažem, ploče, i izvadim jednu iz omota da mu pokažem. Jebote, kolki CD, rekao je on.
Nekad je slušanje muzike imalo draž. Danas u kompjuteru imam kompletne diskografija od sto grupa, preko 100000 pesama, mislim da će mi trebati bar duplo života da to samo preslušam.
Naročito, uzimajući u obzir da obično izaberem jednu pesmu, na vinampu kliknem na ripit, i slušam je ceo dan...
Danas je to Cant You See od The Marshal Tucker Banda...



A pijem, nećete mi verovati, ali je istina, čokoladno mleko Moja kravica, sa pravom čokoladom...



Od njega mi je, jebemliga, izgleda i došla ova nostalgija o ranom detinjstvu...
Kad sam ja pošao u školu, bila su u selu dva odeljenja prvog razreda od po 30 učenika. A danas jedan nastavnik radi u dve škole pola radnog vremena, ni iz tri sela ne mogu da sakupe dvadeset dece u jedno odeljenje.
Nekad su deca bila jevtinija... Kupiš mu godišnje jednu igračku, kažeš da mu je to doneo deda Mraz, pa si posle miran. A danas, dete hoće kompjter, skuter, ajfon, kaže svi njegovi drugari već imaju. Moraš da mu kupiš mu skup telefon, a sam i dalje nosiš onu ciglu od pre deset godina.
Priča mi danas prijatelj, kad mu sve dokurči, on ode u plastenik, sedne i pije pivo! A ti pivo držiš u plasteniku? Pa da, ne da ti žena da piješ u kući...
Ja sam se bar oženio, za razliku od tebe, kaže on. Ma da, jesi, krečio si kod nekog kuću, on nije imao da ti plati, pa si mu uzeo kćerku. Ja ne krečim po kućama.
Volim kad se negde slučajno sretnemo... Sad sam malo deficitaran sa drugarima, svi su se poženili, imaju svoje muke i redje se vidjamo.
Blago tebi, ti živiš kao da imaš dvadeset godina, kaže mi drugi drug. A ja čim se probudim, vidim detetu trebaju kašice, pelene, puderi, ženi vata, pa se razbijam na poslu ceo dan, a kad uveče dodjem mrtav kući, legnem u krpe i gledam u jednu tačku na plafonu dok ne zaspim. A ti me još pitaš gde sam, što ne svratim!
Došlo je teško vreme, druže moj! Nije ni čudo što u selu godišnje umre 60 ljudi a rodi se dve-tri bebe...
Od kako su počeli u proleće sat da pomeraju unapred, čini mi se da i vreme brže prolazi. Ni ne okrenem se, a prodju godine...
Sad čekam jesen da mi se vrati moj ukradeni sat života. Godine niko neće da mi vrati.
Moj sat je istekao, vidimo se onda sledeće nedelje u istom terminu.



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...