Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

7. 11. 2012.

Zelenko je bio konj, a ne ja!




Ne, ne živim ja u prošlosti. Nažalost.
Kad sam bio klinac, moj deda je imao konja, Zelenka. Bio je već star. Ne deda, nego Zelenko.
Zelenko je bio stariji od mog dede, jer deda ga je nadživeo.
Sećam se da sam u četvrtom razredu osnovne škole imao pismeni zadatak "Moja porodica, ili-takvo-nešto-jebemliga". Ja sam pisao o Zelenku.
Zelenko je bio konj, a ne ja!
Sad ne znam ni gde mu je grob. Nadam se da nije u konjskim kobasicama.
Kad je Zelenko umro, u njegovoj štali su živele svinje. Njih nisam voleo kao Zelenka. Ni imena nisu imale.
Ne znam što vam ovo pričam? Možda zato što je svako u svom detinjstvu imao nekog svog Zelenka...
Sad imam svo vreme ovog sveta... Ali, nemam više vremena.
Štedim reči. Reči su skupe, rečenice su jevtine...
Isuviše ožiljaka je na duši...
Nedostaje... Ne, dosta je!


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...