Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

20. 4. 2013.

Ja najlepše sanjam širom otvorenih očiju...



Dragi moji, dragi moji, i ostali najdraži! Sve vas volim malo, ponekog malo više, ali nekog najviše! A taj neko nisam ja.

Svirajte mi onu našu, setnu i sanjivu... U ovoj noći, zvezdama ću da vam plaćam, ako mi oblak Mesec ukrade...

Kad promešam rakiju i noć, razbijem taj talog sećanja u mehuriće...

Ja te volim. Volim te. Iako su reči već izlizane, još uvek te volim.

Ja najlepše sanjam širom otvorenih očiju...

Ako umrem do jutra, vratiću se sutra...

Ja sam noćni gavran. Jutro mi stavi soli pod rep, da me otera. Sunce mi progori krajeve krila, da me prizemlji. Samo mi vetar put govori...

A kad mi dodješ ti, ja poletim... Daleko u noć, u beskraj bez kraja, i nema me... Ja sam vetar, u večnosti. Tu, gde si ti sad, ja sam nekad bio...

Vratiću se, samo da me pomiluješ pogledom... Preseći ću krilima nebo, samo da ti poklonim polovinu...

Ti i ja smo na dve strane neba... Samo vetar nas spajao... A onda je i on odustao.

Ako sam ja gavran, ti si onda vrana..

Pričaću vam sutra...


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...