Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

28. 12. 2011.

Još uvek sanjam… i u sebi vrištim, probudi se, probudi se!


      Šta je sa mojim očima, ja ništa ne vidim? Ko je tu?
      Mishelin, dovoljno je samo da zamisliš gde želiš da budeš, i bićeš tu.
      Laki! Uspeo sam! Zamislio sam da sedimo u tvom klubu, i evo, tu smo!
      Rekao sam ti. Tvoja podsvest je želela da budemo ovde, i zato si me pozvao.
     Laki…, stidim se! Sinoć kad sam se odmakao motorom sto metara od kafića, osetio sam da me je neka sila, koja me je držala zarobljenog, odjednom oslobodila, i tad sam shvatio da sam te udario! Hteo sam odmah da okrenem motor i da se vratim, ali bilo me je sramota, i zato sam samo vozio, po celom gradu, bez ikakvog cilja i plakao od muke i besa na samog sebe!
      Uradio si ono što si morao, i dobro si uradio što se nisi vratio.
      Onda sam poželeo da umrem, da ništa više ne osećam…! Šta je to sa mnom? Jesam li ja lud? Ko me to tera u ludilo?
      Ista ona sila zbog koje si stalno sanjao kuću obraslu bršljanom, i ista ona sila koja je htela da te u toj kući povredi! Onda sam došao ja i oterao sam je od tebe. Sada si bezbedan.
      Još uvek sanjam… i u sebi vrištim, probudi se, probudi se! Laki, hoćeš ti i dalje da me čuvaš od te sile? Ne želim više da je osetim! Ona me plaši!
      Želim to, bog zna koliko to želim, ali, ovo moraš da shvatiš! Ta je sila nezamislivo zla, užasna, i možda jača od mene. Zato ćemo uraditi sve što mora da se uradi! Borićemo se zajedno, i pobedićemo je zajedno! Jer, sada više nismo sami!








Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...