Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

22. 1. 2012.

Mačji kašalj



...Evo ovako... na Megauploud-u su mi ostale najbolje epizode o Tomm-u i Jerry-u, Twitter ne pratim jer ne umem da hejtujem ni fejvujem, Facebook profil mi je zaražen virusima... pa da, nema mi druge, nego prodam lap top... i malo budem samo mala maca...!




Ja da vam kažem! ... Facebook će biti blokiran na 72 sata... panika na ulicama.. ljudi će trčati sa svojim slikama, pitajući jedni druge: „Jel ti se sviđa?“




... Taaako! ... samo da podrignem, pa opet mogu malo jesti... dok gledam novu epizodu svoje omiljene serije! 





Ne brini... Mama je podmitila kinooperatera u bioskopu, jer mu je obećala da će uhvatiti miša koji je napravio rupu u novom filmu Angeline Jolie, i on će joj dati najsvežije narezan DiVX tog filma... Večeras ćemo gledati film i saznati čemu tolika buka oko ničega...



Kako god da se okrenem, iza mene neki cirkus...








Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...