Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

15. 1. 2012.

Pao klavir, ubio pingvina



-          Dobro veče, momci, izvolite?
-          Kapućino i čašu vode.
-          Meni produženu sa mlekom i ... i jednu djus votku, hvala lepo!
-          Pa, Nikola, i šta kažeš, kaže mi smo završili, nećeš mi izaći iz sobe dok ne kažeš ko ti šalje cveće, tako ti rekla? Ludilo!
-          Ma šta da ti kažem... ja to odmah po kratkom postupku... Nego, izlaziš često u ovaj kafić?
-          Ma neeee... to mi je u komšiluku... pa kad nemam gde.
-          Ma, opuštencija...
-          Večeras je opet doček... Gde ćeš?
-          Pa, mislio sam, u krevet, gde ću, istrošio sam se za Novu godinu, nemam brate više ni kinte!
-          Ma, idemo sad u jedan pravi klub, drži ga moj prijatelj Laki, Chaplin – movies, popcorn and beer... biće ludilo!
-          Pa, idemo!
-          Uf... sagni glavu... ma šta ti, ja ću da sagnem glavu, eno ušla u kafić Kića, to je moje starije sestre drugarica, jedna lujka, udala se za Švajcarca, pa razvela, i sad baulja po gradu i traži žrtve...
-          Kasno... videla te. Eno, maše!
-          Joj, njena deviza je "ne brini se ja wolim da pomazem sirotinji", nafrakala se para od onog idiota, a glupa kao noć... Ćuti sad, evo je!
-          Joj, Nenade, ne bih te ni poznala, ali ličiš na Maju, ne-vi-dje-no...!
-          Jao, Kićo, dušo moja, jesi ti to farbala kosu?
-          Ne, što?
-          Pa sva mi nešto sijaš!
-          Ma, malo sam je istezazala...
-          Pao klavir, ubio pingvina...
-          Šta?!
-          Ma opušteno, nije bitno...
-          A jel mogu ja da sednem malo sa vama, ubiše me ove štikle...
-          Sedi, Kićo, baš kao da sam te i sam pozvao...
-          Jao, srce, moje... A šta radite vas dva momka ovde bez devojaka?
-          Kićo... šta će nama devojke, kad smo nas dvojica vereni? Jeli tako, Nikola?
-          Tako je, Nenade... ha ha ha...
-          Jao, srca ste... evo da vam Kića da poklon za veridbu... Donela ja Veri, ali ona nije kući, pa da ne vučem nazad...
-          Hvala ti Kićoooo... a jel to ova upakovana kutija?
-          Ma, da... uzmite, za veridbu... i neka vam je sa srećom!
-          ...A jel možemo sad da otpakujemo?
-          Ma nemojte sad, otpakujte kući!
-          Jel kafa?
-          Ne.
-          Fen za kosu?
-          Nije.
-          Mikrotalasna?
-          Nije!
-          Frižider?
-          Ne lupetaj! Ja sam vama kupila, ne znam šta, za ne znam za šta sve... preko onog kupujte iz fotelje... Aj sad, uzmite ovo i marš kući!
-          Dobro, hvala puno, idemo ovo da priključimo, samo ne znam šta...
-          Kako ti je sestra? Nisam je videla... ne pamtim!
-          Slabo pamtiš... videla si je juče!
-          Ma, pre juče... ne pamtim!
-          A kako je tebi bilo u braku?
-          Pa ja nisam znala da sam u bila braku dok mi nije stigla tužba za razvod braka... a ja, luda pa pitam, što, ja nisam porodična žena...
-          E, Kićo, tebi je porodica ona, što dodje za sv.Nikolu i pojede krtinu. Tvoja porodica je kao šargarepa.. . sve što vredi je pod zemljom!
-          Nemoj mi vredjas porodicu!
-          Jaka ti porodica, samo onog tvog kuma cenim!
-          Idiote... imbecilni!
-          Tebe Kićo uopšte niko nije zvao, da ovde dodješ!
-          A, tako znači, dobro ... idem!
-          Pa, gde ćeš Kićo uvek tako dodješ na dva minuta, ajde svrati Kićo...opet  neki drugi put!
-          Zapamtićeš ti mene! I-su se!
-          Ej, Kićo, a eno ti Vere, sad došla, video sam je kroz izlog, a ti ostala bez poklona!















Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...