Reči su bez presedana. Misli su bez ograda. Stvarnost je nedokučiva. Potreba je do usijanja. Potreba za slobodom i raskidanjem okova... onih pod našom kožom i onih u našim glavama! Sve to svi želimo, a ne umemo da izgovorimo...! Slepi ispod kapaka! Slabi ispod mišića! Glupi ispod razuma! A onda će nam se odjednom pred očima pojaviti brojevi! Nizovi nula i jedinica. Zaslepiće nas svojom istinom! I tada ćemo videti Matrix!

Izvršiću srpsko ritualno samoubistvo, ubiću se od rakije! Ili ću njihove laži, sada i ovde, da razotkrijem...

24. 2. 2013.

Krv nije voda, pivo nije mleko!




Ko nije znao šta je mleko, sad je naučio iz medija…
Mleko je prehrambeni artikal, na drugoj strani supermarketa, od piva.
Prozvode ga svi sisari, a prodaje se samo kravlje.
Krave su nekada bile lude, ali sada su se, izgleda, opametile: Pa, ko bi znao i za aflatoksin, da nam ga one, u mleku, nisu dale?
To je zato što se ne hrane travom, nego zabranjenim kukuruzom!
Majčino mleko, svi smo, izgleda zaboravili…
Bebe su sigurne: majčino mleko je zdravo, jer majke se ne hrane kukuruzom!
Ja ne pijem mleko… nisam aflaholičar.
Sad znamo da Knežević pije mleko... Ne znamo za Nikolića, Vučića i Dačića? Takve majka, izgleda, više ne radja!
Ali, to za krave, nije ništa drugo nego svinjska podmetačina, zbog svinjske ljubomore. Kao, ne zna svinja šta je... aflatoksin?
Aflatoksin je nova izvozna šansa Srbije! Razmenjuje se za GMO hranu!
- Konobar, daj mi jedno mleko!
- Ne držimo mleko, samo aflatoksin i alkohol...
A šta ste vi to navalili, mleko, pa mleko, pa njega ne pije ni premijer, samo ministar poloprivrede?!
Kad sam zadnji put na sistematskom pregledu davao mokraću, doktor mi je rekao da je normalno da je ona boje piva. Nije rekao: boje mleka!
Ja ne pijem mleko… Pijte ga vi, ako smete!
A to da će teći med i mleko... samo je parola za lakoverne!
Čuo sam za potoke suza, ali nisam za potoke mleka!
Iskreno, ja sanjam samo potoke piva!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...